Doručení kancelářských potřeb
Nabízíme doručení kompletní dodávky zdarma po celém území České republiky. Pokud výše objednávky nepřesáhne 1990,- (2407,90 s DPH) Kč, účtujeme zákazníkovi dopravné dle zvoleného způsobu doručení:
- Na výdejní místo 59,- (71,39 s DPH) Kč
- Na adresu 89,- (107,69 s DPH) Kč
- Na stůl 149,- (180,29 s DPH) Kč
Zboží vám následující pracovní den mezi 8:00 a 17:30 doručí náš řidič dodávky OFFICEO až do vaší kanceláře. Pokud potřebujete přesnější čas doručení, uveďte prosím váš požadavek do poznámky objednávky a my se vám pokusíme vyhovět.
Časové lhůty dodání
Den objednání | Čas objednání | Den Doručení |
---|---|---|
Po - Čt | do 15:00 | Následující den |
Pá | do 15:00 | Pondělí |
So a Ne | kdykoli | Úterý |
Logistický příplatek
Vážení zákazníci, abychom mohli i nadále poskytovat spolehlivou a vlastní logistiku s minimálním dopadem na životní prostředí, zavedli jsme logistický příplatek ve výši 25 Kč bez DPH.
Tento příplatek nám pomáhá pokrýt zvýšené náklady na provozní materiál, kompletaci a udržitelné balení, což nám umožňuje zajistit, že vaše objednávky dorazí včas a v perfektním stavu.
Doručení kancelářského nábytku
- Kancelářský nábytek Hobis (mimo atypický nábytek): 5-7 dnů
- Atypický kancelářský nábytek (např. kuchyně a recepce): 4 týdny
Pro speciální nabídky a vypracované 3D návrhy interiérů kanceláří je dodací lhůta kancelářského nábytku stanovena individuálně.
Vrácení zboží
Pokud vám z jakéholi důvodu dodané zboží nevyhovuje, máte k dispozici 14ti denní lhůtu na vrácení zboží v neporušeném stavu a v originál neporušeném obalu. Pro bližší informace kontaktujte naše zákaznické centrum emailem informace@officeo.cz, nebo telefonicky na čísle 800 771 772.
Objednávka produktů, jejichž objednací kódy obsahují "PCxxxxxx" (jako např. Počítače a elektronika), je závazná. Po objednání je zákazník povinný toto zboží převzít a není možné je vrátit.