prázdný

Nákupní košík je prázdný.

Pro dopravu zdarma nakupte ještě za 1 990 Kč.

Přejít do košíku

Nejčastěji kladené dotazy

Nejčastěji kladené dotazy

1) Kdo může nakupovat kancelářské potřeby na OFFICEO.cz?

Kancelářské potřeby mohou na OFFICEO.cz nakupovat všechny podnikatelské subjekty (právnické a fyzické osoby), které mají IČ.

2) Mohu si objednat kancelářské potřeby prostřednictvím telefonu?

Ano, ale v takovém případě nebude možné využít většinu akčních nabídek (tištěných/elektronických), které jsou nastaveny přímo v internetovém obchodě. Proto je výhodné objednávat výhradně přes OFFICEO.cz.

3) Kdy bude doručena moje objednávka?

Běžný termín doručení vaší objednávky je druhý den od objednání, pokud jste odeslali objednávku do 15:00. Více informací o doručení zboží naleznete zde.

4) Jaké jsou v OFFICEO akceptované způsoby plateb?

Základním způsobem platby je platba na fakturu se splatností 7 dní. Možné je rovněž platit kartou prostřednictvím platební brány Gopay v eshopu nebo v hotovosti při převzetí zásilky. V případě první objednávky nebo v případě velkých objednávek můžeme požadovat platbu předem.

5) Moje zásilka přišla poškozená, co má dělat?

Zavolejte prosím naši bezplatnou linku 800 771 772, kde vám naši operátoři pomohou zadat reklamaci a případně ji obratem vyřešit.

6) Jak zjistím, jaký toner nebo cartridge patří do mé laserové či inkoustové tiskárny/multifunkce?

Internetový obchod OFFICEO.cz disponuje online vyhledávačem náplní do tiskárny, díky kterému snadno a rychle zjistíte, jakou náplň do tiskárny vybrat. A to, jak originální, tak alternativní.

 

Kancelářské potřeby na úvodní stránku